Sinds 3 maart weer open

Lieve klanten,

Wat een goed nieuws, sinds 3 maart zijn wij weer open!

We hebben de afgelopen weken ons best gedaan om iedereen in te plannen. We hebben zoveel als mogelijk rekening gehouden met de volgorde van annulering van de afspraken vanaf december.

Is jouw afspraak geannuleerd, en heb je nog niets gehoord?
Zou je ons dan willen contacten? Dit kan telefonisch, via mail of WhatsApp.

Stond er al een afspraak vanaf 3 maart?
Dan gaat deze afspraak gewoon door.

Stond er geen afspraak meer gepland en wil je toch iets inplannen?
Dan kun je gewoon een afspraak maken zoals altijd. Dit kan telefonisch, via mail of WhatsApp.

Wij staan te trappelen en zijn klaar om je te behandelen in onze salon. Veiligheid is voor ons belangrijk, daarom werken wij volgens de verplichte RIVM richtlijnen en het ANBOS COVID-19 Hygiëneprotocol voor Schoonheidsspecialisten. Deze richtlijnen worden strikt nagevolgd binnen onze salon en daarom wijzen we je op het volgende:

Op afspraak
Wij werken alleen op afspraak. Dit doen wij om de gezondheid en veiligheid van klanten en onze medewerkers te waarborgen. We vragen je tevens om alleen naar de behandeling te komen.

Gezondheidscheck
Voordat je naar onze salon gaat willen we je vragen om de ‘Gezondheidscheck’ te doorlopen:

  1. Heb je de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid en/of koorts (vanaf 38°C)?
  2. Heb je op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten?
  3. Heb je het coronavirus gehad (positief getest) en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
  4. Heb je een huisgenoot/gezinslid met het coronavirus (positief getest) en heb je korter dan 14 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?
  5. Ben je in thuisisolatie omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld?

Zodra je alle 5 vragen met NEE kunt beantwoorden, ben je van harte welkom in onze salon. Is dat niet het geval, blijf dan thuis en maak dan een nieuwe afspraak.

Mondkapje
Zodra je onze salon binnenkomt, ben je verplicht om een mondkapje te dragen. De schoonheidsspecialist geeft aan wanneer deze af mag.

Registratieplicht
Wij hebben een registratieplicht. Dat betekent dat wij je vragen om je contactgegevens beschikbaar te stellen voor een eventueel bron- en contactonderzoek door de GGD.

Deze maatregelen zorgen ervoor dat je veilig en vertrouwd kunt genieten van onze behandelingen in de salon. We kijken er enorm naar uit. Tot snel!

Veel liefs
Helma, Karlijn en Nikki

Vragen? Stel ze gerust!

Wilt u graag een afspraak maken, of wilt u nog aanvullende informatie betreft onze behandelingen? Neem dan gerust contact met ons op!

Helma Sommer
4.9
Gebaseerd op 11 beoordelingen
powered by Google
js_loader